dinsdag 18 februari 2014

Valentijntje

Ik had me een tijdje geleden ingeschreven voor de 'Hartjesswap' van Melinda. De Kerstswap was zo leuk geweest dat ik deze keer weer graag mee wilde doen.

Het is altijd leuk en een beetje spannend om voor iemand anders iets te maken maar een swap is extra spannend want je kent die persoon natuurlijk niet en hoopt dat ze blij verrast zal zijn met je pakketje. Mijn swappartner was Anne-Co van Stof with love. Ik was al even op haar blog gaan rondneuzen en vond dat met zo  een blognaam het presentje zeker in een leuk stofje gemaakt moest zijn. Ik post straks nog even de foto's van mijn presentje.

Gisteren was het zo ver en werd ik verrast met een mooi ingepakte 'hartjesslinger' met allemaal kantjes lintjes en pareltjes afgewerkt.
Om het pakje heen zaten vrolijke rose lintjes met twee extra vilten hartjes en een mooi label.

Dank je wel Anne-Co! 
Ik kan zien dat je er met liefde en zorg aan gewerkt hebt en dat is natuurlijk altijd zo fijn aan die zelfgemaakte cadeautjes! 
Je slinger gaat een mooi plaatsje in mijn atelier krijgen als het helemaal klaar is.








2 opmerkingen:

  1. Een leuk berichtje! Fijn dat je er blij mee bent! Is toch altijd weer spannend, en wilde er wel roze in terug laten komen ;-). Vind het een hele eer dat hij opgehangen gaat worden! Geniet er van, en ik ben ook ontzettend blij met jouw pakketje! Nogmaals dank!! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Ann!! Je hebt een mooi en origineel cadeau gekregen van Anne-Co!!

    BeantwoordenVerwijderen