dinsdag 18 februari 2014

Mijn Valentijntje

Ik had jullie ook nog de foto's beloofd van de presentjes die ik voor de 'Hartjesswap' gemaakt had.
Terwijl de bosbessenmuffins in de oven staan snel mijn blog bijwerken ;-)

Voor een mooi stofje heb ik Laura gecontacteerd en via haar webwinkeltje Atelier Laura heeft ze me mooie stofjes en garen bezorgd. Overigens nog even een bedankje voor de prima service Laura!

De voorkant van het hartje met een Valentijnskaart en Valentijnslabel en een waxinelichtje met hartjestape omwikkeld.

De achterkant van het hartje heeft een lief patroon van roosjes.

Ik had er ook nog een zakje met twee 'handwarmende hartjes' en een chocolaatje bij gedaan.
Deze hartjes maak ik ook voor 'Kom op tegen kanker'.

Het is fijn te horen dat Anne-Co blij verrast was met haar presentjes!

1 opmerking:

  1. Super gemaakt Ann, maar dat had ik je al eerder geschreven!! Dank dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen