maandag 3 februari 2014

Kroonluchter


Enkele weken geleden kwam ik deze kroonluchter tegen in de kringwinkel.
Dit was een mooi project voor de keuken of .... mijn atelier!

Het werd natuurlijk het laatste. 


Een beetje' veel bling-bling' mag in het atelier maar dat goudkleurtje liever niet.
Er was nog een kleine herstelling nodig maar dat kon ik gelukkig zelf oplossen.

En dit is het resultaat. De lampjes moet ik nog vervangen zodat het allemaal dezelfde zijn.

Ik heb weer dezelfde verf van Annie Sloan gebruikt zoals bij het bureau. Misschien komen er nog kapjes op en hier en daar een bloemetje of andere versiering maar nu ben ik tevreden met het resultaat.

10 opmerkingen:

  1. Mijn god, wat is dat een mooie luster geworden ! Zo romantisch ! Knap gedaan... en waar ga je die nu hangen?
    grtz Suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt! Ik ben helemaal weg van die verf.
      Liefs Ann

      Verwijderen
  3. Super.....ik vind hem helemaal te gek!!

    Lekker genieten nu!!

    Fijne avond.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je echt mooi gedaan! En ook goed gezien: de mogelijkheden van de kroonluchter... Ik vind het zelf wel eens lastig om het voor me te zien als ik bij een kringloop ben. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Hennie maar jij bent zo creatief dat ik me niet kan voorstellen dat jij daar moeite mee hebt!!!
      Liefs Ann

      Verwijderen