donderdag 2 januari 2014

Tas met bloemetjes

Mijn eerste project van 2014 is klaar!
Het is een tas met roosjes geworden. Om op veilig te spelen had ik deze keer voor zwart gekozen maar achteraf bekeken was ik beter voor één of ander leuk kleurtje gegaan, dat ligt me beter.
 
De tas wordt met wol om te vilten met een rondbreinaald gebreid en de roosjes worden gehaakt.
Eens alles klaar is gaat het de wasmachine in om te vilten. De roosjes naai je er daarna op. Nog even de 'handvaten' bevestigen en je hebt een originele tas.
 
 
 

 

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi Ann!! Die roosjes heb je met dezelfde wol gehaakt? Ik ken die wol niet, maar vind het een superleuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! De roosjes zijn inderdaad met dezelfde wol gehaakt. De wol is van Lana Grossa en noemt Feltro. Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Practhig gedaan :-) Ann. Maar als ik heet goed begrijp kan die tas nu niet meer gewassen worden omdat die roosjes anders ook gaan vilten? Klopt dat? Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor Anneke., de bloemetjes zijn ook mee gewassen :-) De tas kan zonder problemen altijd gewassen worden. Daarom heb ik ook voor 'handvaten' gekozen die er makkelijk af kunnen gehaald worden.
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Ann. Ik kijk steeds vol bewondering naar alles wat je maakt. Nog veel plezier in 2014 met al je talenten en ik kijk al uit naar je Veluwe koffertje ;-). xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey ...prachtig en origineel !
    Mooi hoor !
    Keep it up ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ann
    Erg mooi tasje!
    Ik heb zelf ondertussen ook rondbreinaalden gekocht ! En al veel plezier van gehad ! Bedankt voor al de tips en inspiratie !
    Volgend project : een poncho ;)
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Super Suzy! Ik ben benieuwd naar de resultaten! Liefs Ann.

      Verwijderen