donderdag 16 januari 2014

Supercalifragilisticexpialidocious



Hmmm, dat rommelen op de zolder gaat nog zeker een week in beslag nemen. Dat heb je als je van een hele ruime woning naar een kleinere verhuist. Dan zijn de opbergmogelijkheden veel beperkter en blijft er veel in dozen opgeborgen waar je uiteindelijk toch nooit meer iets mee doet.

De vingerknip van Mary Poppins en 'Supercalifragilisticexpialidocius' zou nu goed van pas komen!
Ik zie dat jullie allemaal weer leuke dingen gemaakt en gedaan hebben dus wordt er hier een extra tandje bij gestoken zodat ik ook weer van start kan gaan.

Wat een rommel krijg je toch bij elkaar na meer dan twintig jaar huwelijk en twee kinderen, ongelooflijk! Natuurlijk kom je ook allemaal herinneringen tegen de ene al meer vertederend dan de andere maar deze keer worden er toch echt wel knopen doorgehakt en gaat er een hele boel richting containerpark en webwinkel. Ach, straks ben ik weer blij dat deze klus ook weer geklaard is!




3 opmerkingen:

  1. Succes!! Het kan soms super lastig zijn om van die knopen door te hakken... Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk.....natuurlijk ben je blij als het allemaal een plekje gevonden heeft. Word dit ook je knutselruimte?

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee Thea, mijn knutselruimte is net geschilderd. Nu moet ik er nog kasten zetten om alles in op te bergen en dan kan ik daar aan de slag.
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen