dinsdag 7 januari 2014

Labels

Een van mijn geschenken dit jaar onder de Kerstboom was de Sizzix Big Shot.
Het lijkt me leuk om zelf labels te maken om aan de geschenkjes te hangen.
Ik heb verschillende machines mogen testen in de winkel en vond de Big Shot het meest stabiel staan en dat maakte het makkelijk werken. Nu moet ik nog wel een collectie snij- en stansmallen aanleggen maar het begin is gemaakt.
Met mijn eerste 'probeersel' heb ik een bloem gestanst en daar op het portretje van het vintage meisje gekleefd. Het fotootje is ook gestanst. De randjes zijn met Distress Ink bewerkt voor een vintage look.



Bij het volgend label heb ik het meisje weer geprint maar dit maal op dikker papier voor de stevigheid en daarna met de kartelschaar uitgeknipt.  


Er zijn al weer enkele nieuwe werkjes klaar die nu 'met' kaartje naar de ontvanger kunnen vertrekken.



3 opmerkingen:

  1. Heel erg schattig,waar haal je nu de plaatjes vandaan?
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Esther!
      Welke plaatjes bedoel je?
      Liefs Ann

      Verwijderen
  2. Geweldig hè, de Sizzix. Je kunt er zulke mooie dingen mee. Je labels zijn helemaal af! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen