dinsdag 21 januari 2014

Hartjes swap


Ik heb voor de eerste maal de decopatch techniek eens uitgeprobeerd op houten hartvormige doosjes. De doosjes had ik van de Action mee gebracht en ik kan er kleine spulletjes in opbergen én ze staan leuk in mijn atelier. Of ik ze nog verder ga decoreren is nog even een vraag maar dat zien we nog wel.




De Kerstswap die Melinda een tijdje geleden organiseerde vond ik zo leuk dat ik besloten heb om deze keer weer mee te doen met haar nieuwe swap, haar blog en meer over de swap vind je hier

Deze keer is het een 'hartjes-swap' en wat is er nu leuker dan in de maand februari iemand extra blij te maken met een hartje. Ik heb al een ideetje maar eerst moet ik nog het juiste materiaal vinden.

Nog een fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met die snoeperige kleurtjes! Past goed bij Valentijn. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé deco patch! Je doosjes zijn mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deco patch is echt leuk om te doen. Het is mooi geworden! Je hartje zal ook vast wel mooi worden! Ik doe dit keer niet mee, aangezien ik al mee doe aan de andere hartjesswap. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Diegene die jou swappartner wordt Hennie zal maar wat blij zijn!
      Liefs Ann

      Verwijderen
  4. Hoi Ann! Ik ben je swappartner voor deze leuke swap! Wat heb je 'n ontzettend leuk blog. Ik heb m'n idee al in mijn hoofd, nu nog uitvoeren ;-). Ik kan je alleen niet volgen, ik heb het vorige week ook al een aantal keren geprobeerd, maar ik krijg steeds een foutmelding, vreemd! Maar ik geniet van je blog, ontzettend leuk! Ik lees snel verder, nog meer inspiratie op doen ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Anne-Co! Bedankt voor het compliment :-) Jou cadeautje ligt al even klaar, ik hoop dat je het leuk gaat vinden!

    Hier is het even druk met andere dingen dus niet veel blog-tijd maar nog even en dan kom ik je blog héééééééélemaal bekijken en genieten van al jou mooie dingen!

    Liefs Ann
    P.S. inderdaad vreemd dat die volgknop niet werkt!

    BeantwoordenVerwijderen