zondag 19 januari 2014

Gezellige zondag

Zo, de week zit er weer helemaal op.

Vandaag heb ik nog een klein beetje verder gepruld met de decoratie in de woonkamer.

Ik wil graag van die oude bling-bling kopjes en schoteltjes gaan verzamelen. Dit is mijn eerste kopje dat ik deze week in de kringwinkel voor €0.30 op de kop kon tikken. Het heeft een mooi plaatsje op de sidetable gekregen.

Onder het stolpje heb ik kartonnen snippertjes gelegd met twee wasknijpers die ik ingesmeerd heb met wat antiekwas voor een verouderde look. Het kantje is van de Action. Het kaartje heb ik zelf gemaakt. Kwarteleitje erbij en klaar!

Van de week had ik als cadeautje van die chocolade blokjes met een stokje er in om warme chocolademelk te maken gekocht. Ik bedacht dat ik zelf ook best zo iets kon maken. Ik heb chocolade gesmolten en in praline-vormpjes gegoten, laten opstijven en ontvormd. Leuk gepresenteerd op zo'n pralineschaaltje en lekker bij de rest van de cake die ik gisteren al gebakken had.

Slaap lekker iedereen en tot volgende week!

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Leuk zijn die kopjes! De glazen stolp is ook al zo'n plaatje. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg gezellig uit!! Zou bijna zo'n chocolaatje van het schaaltje pikken :D

    Love, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen