donderdag 30 januari 2014

Cookies

Overal kom ik foto's van mooie cupcakes en koekjes tegen waar je het water van in je mond krijgt.
Nu ben ik echt geen keukenprinses maar ik hou wel van lekker eten en ....zoet!

Gisteren heb ik een poging ondernomen om koekjes te bakken met een topping van Royal Icing.

Bij de eerste exemplaren was alles gelukt uitgezonderd de witte stipjes. De icing was iets te dun en alles liep een beetje in elkaar maar ze waren wel lekker, dat was al iets.

Deze morgen dan poging twee want ik kreeg bezoek vandaag en wilde de koekjes graag op tafel zetten. Het resultaat zien jullie hier onder.



Ze zien er alles behalve professioneel uit en ik moet nog wat oefenen op die bolletjes spuiten maar we hebben toch maar lekker gesmuld!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de koekjes echt een plaatje om te zien. En als ze dan ook nog lekker zijn... gr. hennie

    BeantwoordenVerwijderen