zondag 19 januari 2014

Beetje lente in huis

Pffff, wat een drukke dag!
Deze morgen al vroeg op pad om krijtverf te kopen. Deze wil ik voor verschillende meubelstukken gaan gebruiken. Meer daar over binnenkort!
Dan reppen om op tijd op mijn pianoles te zijn en nog even langs de drukker om enkele decopatch papiertjes te kopen. Dat wil ik ook een keer proberen.

Stofzuigen, dweilen, een dagelijkse klus met twee honden in huis en zelf 'verse vidée' (Koninginnehapje) gemaakt. Het is een heel werkje maar er gaat niets boven zelf gemaakte vind ik!

Nu alle Kerstdecoratie weer opgeborgen is was het toch wel een beetje 'kaal' in huis. Ik zag ook overal foto's voorbij komen van leuke lentebloemetjes dus ... deze week toch even langs het tuincentrum geweest.

Ik had graag wat platmos gehad maar dat moet je met een heel kistje aankopen dus projectjes genoeg te maken.
Uiteindelijk heb ik nu nog een half kistje mos over dus morgen lekker verder doen!


Onze soepterrine doet nu dienst als plantenschotel.

In een oude verweerde schotel enkele hyacinten en druifjes. Het konijntje vond ik deze week nog op zolder bij het opruimen ;-)

Een nestje met roodborstje, enkele eierschelpen en kwarteleitjes.


Dit hart van riet hing al twee jaar buiten en had echt zijn beste tijd gehad. Nu het omwikkeld is met mos kan het er weer een tijdje tegen. Het rode hartje had ik nog.
Nu mag het met Valentijn aan de voordeur hangen daarna mag het rood er af en maken we er iets anders van.
Tussendoor nog een lekkere cake gebakken! Spijtig dat hij niet helemaal op de foto staat.
Nog een fijne zondag iedereen!



2 opmerkingen:

  1. Hoiii Ann!
    Ziet er onwijs leuk uit! heel erg leuk gedaan.
    Laat de lente maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit zo! Mooi hoor! Je kunt platmos ook heel goed bewaren hè?? (in de schuur). Decopatch is overigens erg leuk om te doen: simpel en snel een leuk resultaat. gr. Henie

    BeantwoordenVerwijderen