woensdag 4 december 2013

Voor de vogels

Vandaag zag ik op Facebook weer prachtige voedertaarten voor vogels. Ik had al even alle materiaal in huis dus tijd voor een nieuw project!

Ondertussen is de keuken één boeltje maar voor een eerste poging ben ik best tevreden met het resultaat. Voor de foto's mocht alles even op de tuintafel maar nu verhuist alles nog even terug naar binnen tot de vogels echt bijgevoerd moeten worden.

De gele kopjes en schoteltjes had ik nog staan en werden ooit geweigerd bij de kringloopwinkel omdat het er maar drie waren ... 'tja, nu gaan ze dan toch nog hun nut bewijzen! Spijtig dat ze niet rood zijn want dat had wel mooier geweest rond de Kerstperiode.
De kopjes heb ik aan de schoteltjes gelijmd zodat ze straks ook opgehangen kunnen worden in bv. een boom.












3 opmerkingen:

  1. Wauw! De vogels worden echt in stijl bijgevoerd! Enorm mooi gemaakt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt! Ziet er heerlijk uit!
    Zijn die toefjes 'slagroom' gewoon puur vet?
    Oh, kan me voorstellen dat je keuken nu een beurtje nodig heeft...lekker ontvetten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die toefjes slagroom zijn inderdaad gewoon puur vet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen