vrijdag 13 december 2013

Rood en groen

Ook dit jaar blijf ik trouw aan de traditie van de Kerstkleuren rood en groen. Ik vind het nog steeds het mooist ook al zijn er op de markt zo veel mooie dingen in ander kleuren te koop.
Bloemschikken is niet 'echt' mijn ding maar ik doe toch steeds een poging en het is ook gewoon leuk om te doen.

Ik overspoel jullie nog even met foto's van alle zelfgemaakte Kerstgroendecoratie in ons huis. Een foto van de boom hebben jullie nog te goed. Daar moet ik nog het één en ander aan bijwerken voor die naar mijn zin is.

Een fijn weekend allemaal!












3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Ann! Vooral je taart vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi allemaal! Ik voel de Kerstsfeer tot hier achter mijn bureautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen