zondag 22 december 2013

Laatste bestelling

Ziezo! De laatste bestelling van 2013 staat klaar om opgehaald te worden.

Ik wil al diegene die sinds ik mijn blog gestart ben en iets besteld hebben bedanken!
Taarten, hartjes, labels, sjaals, ... of alle andere knutsels,
ik heb in elk stuk liefde en zorg verwerkt en ben heel blij met jullie enthousiaste reactie's.
XXX

In 2014 beginnen we weer met veel zin aan nieuwe projectjes!

'Vogelvoer'cupcakes

Een klei-label  en een kartonnen labeltje voor een lieve boodschap.

Een grote 'vogelvoer'taart.




5 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal zo geweldig uit! Het is een plezier om de creatieve uitbundigheid van iemand te volgen ! Dus alvast : dank je voor al het moois! En een creatief 2014 gewenst!!
    groeten suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Suzy!
    Ook voor jullie prettige feestdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ann, wat leuk! Je doet ook bestellingen!! Geweldig.
    Ik geniet van je blogs met mooie foto's; zo verzorgd!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen gemaakt!
    Je maakt hele mooie creaties waarvan mensen van genieten!
    fijne dagen groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen