vrijdag 13 december 2013

Kerst/winterswap

Ziezo!




Mijn pakje met geschenkjes voor Hennie van de Kerst/winterswap georganiseerd door Melinda zijn nu ook op de post gedaan en onderweg naar Nederland.

Ik hoop dat Hennie ze leuk vindt en natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig wat zij mij zal sturen!!
Dat wordt een echt 'verrassingspakketje', leuk!





Het was mijn eerste swap en ik moet zeggen, een briefomslag is best klein om veel cadeautjes in te steken want ideetjes waren er voldoende. Er moet natuurlijk een grens gesteld worden in de grootte van het pakje anders loopt het de spuigaten uit, dat weet ik wel zeker ;-)


Hmm, ik denk dat ik de volgende dagen de brievenbus ga leegmaken 's morgens ...


1 opmerking:

  1. Dit ziet er veelbelovend uit.... Dat wordt ook voor mij heel goed op de brievenbus letten de komende dagen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen