donderdag 19 december 2013

Kerstswap

JAAAAAAA! Hij is er !
Mijn cadeautje van mijn eerste swap zat gisteren in de bus.
Ik was zo benieuwd wat er zou in zitten want ik hou wel van verasssingscadeautjes.

Lieve Hennie, bedankt voor al dat mooi's!!
Alsof je wist dat ik gek ben van mooie labels en kaarsjes :-)

Kijken jullie even mee wat er allemaal in de omslag zat die trouwens versierd was met leuke stikkertje.


- Een piepklein canvasdoekje versierd met oud tekstpapier, een kantje en sterretjes.
- Een zakje met houten wasknijpers versierd met labeltjes.
- Een houten plaatje met hart en knopen op genaaid met een labeltje met een lieve boodschap .
- Twee heel mooi versierde labels.
- en wat ik een geweldig idee vind is het zakje met handleiding, waxinelichtjes, knoopjes, touwtje en sterretjes om zelf windlichtjes te maken.

Wil je Hennie's blog ook eens bezoeken klik dan hier of ga eens langs op haar Facebookpagina.


7 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!!! Je bent er blij mee, zucht, opluchting.... Gek hè, toch een beetje spannend! Met zorg gemaakt voor jou! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ben ik blij!
      Ik zie dat je al deze spulletjes met zorg gemaakt hebt en ik ga nu genieten van dat moois :-)

      Liefs Ann

      Verwijderen
  2. Ann, wat heb jij een geweldig mooie en leuke swap van Hennie ontvangen!!
    'k Snap goed dat je daar enthousiast over schrijft.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hé!
      Ik ben nu toch wel blij dat ik mee heb gedaan aan je swap.

      Liefs Ann

      Verwijderen
  3. Heel mooi wat jij gekregen heb dat kan ook niet anders van kreamade!
    geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi allemaal jou gekregen swap!
    het kan ook niet anders van kreamade!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie swap heb je gekregen van Hennie!
    De houten wasknijpers vind ik heel origineel.
    Ik wens jou en je familie een vreugdevolle Kerstmis
    en een gelukkig, gezond en creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen