maandag 16 december 2013

Kerstlichtjes

Ik had jullie al verteld dat we in een straat wonen waar er een echte 'Kerstgekte' heerst en iedereen zijn huis/tuin versierd met lichtjes. Zelf zijn we er niet zo voor te vinden om alles helemaal vol te hangen met verlichting e.d. maar het is een traditie en die wil je dan ook niet zo maar verbreken.  De foto's zijn niet echt van goede kwaliteit maar als het 's avonds donker is geeft het toch een mooie sfeer.

Om de inkijk een beetje te beperken heb ik sterren en dennenboompjes uit volumevlies geknipt.

's Avonds geven de lampjes een warme gloed in contrast met de witte versiering.

De kleine rendieren staan in de bloembakken voor de vensters.


Rudolph heeft gekleurde lampjes en uiteraard is zijn neus rood!

Aan de paardenstal hangen de zes andere rendieren.


7 opmerkingen:

  1. Ann, geweldig hoe je je ramen hebt versierd! Heel erg mooi! (en wat een megahuis zeg....)
    De rendieren bij de paardenstal vind ik ook mooi. Ik vind jouw geheel zeker mooier als alleen maar figuren ed van lampjes of lichslingers.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie sfeer hoor! Het idee van de volumevlies ga ik onthouden. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Hennie kom ik bij jouw gezellige blog terecht.
    Toevallig hebben wij dezelfde achtergrond en Atelier ...
    Jij maakt echt zo'n mooie spulletjes,
    je hebt er weer een volgster bij.
    Lieve kerstgroetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Valerie, bedankt voor je leuke berichtje :-)
      Liefs Ann

      Verwijderen
  4. Hoi Ann, wat ziet dit er gezellig en sfeervol uit, leuk met die lichtjes en wat een goed idee om uit volumevlies die vormpjes te knippen, geeft een heel leuk effect vind ik. Mag ik je complimentjes geven met je mooie huis....? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen