maandag 9 december 2013

Kerstdecoratie

Wij wonen in een straat waar er een echte 'Kerstgekte' heerst. 
Toen we hier enkele jaren geleden kwamen wonen wisten we niet wat we zagen! De tuinen en huizen worden vanaf half december gedecoreerd met een overdaad aan lichtjes en allerlei andere Kerstdecoratie. Er wordt een echt Kerstdorp gebouwd met pony's, geiten, kippen, varkens, ganzen etc.., er is een cafeetje dat elke dag tot in de vroege uurtjes geopend is en waar optredens zijn van bandjes, kaartavonden, bokes spek eten en natuurlijk jenevertjes drinken. Zelfs bussen met toeristen rijden er in de Kerstperiode in de straat!

Dit jaar had ik het idee om zelf rendieren uit te zagen van restjes hout die hier nog lagen en ze te schilderen in rood en wit. Ik had het geluk dat mijn zoon het meeste werk op zich genomen heeft zodat ik alleen nog maar moest plakken en schikken. Nog enkele dagen en dan mogen de lichtjes in de krans ook aan. Dat geeft 's avonds dan ook weer een hele andere aanblik.










2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een werk...gelukkig kreeg je hulp!!

    Maar het is wel mooi geworden allemaal!!

    Fijne week,liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Ann, maar wat een verhaal over jullie straat! Heel bijzonder gebeuren lijkt me dat!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen