zondag 15 december 2013

Kerst/ winterswap

Donderdag heb ik mijn cadeautje opgestuurd naar Nederland en vrijdag heeft Hennie het al ontvangen! Fijn dat de Post zo snel zijn werk gedaan heeft.

Hennie heeft me ondertussen ook al een mailtje gestuurd met hele lieve complimentjes :-)
Bedankt! Het is fijn om zo je zondag te kunnen beginnen.



Wat zat er allemaal in het pakje:
Labeltjes van klei
Labels van vilt
Kerstsokje
Hartje met ieniemienie belletjes
Geurzakje
Vilten Kersthanger (roomsoes)

De vilten Kersthanger had ik gezien op het blog van Martine
Het Kerstsokje op het blog van Valerie
en het geurzakje op het blog van Sonja

Toch benieuwd nu wat alle anderen gemaakt hebben, in het bijzonder naar de swap van Hennie!

Fijne zondag iedereen!






3 opmerkingen:

  1. En ja, ik mocht deze prachtige swap in mijn brievenbus vinden! Het was allemaal helemaal af en zoals ik je al mailde: ik ben er héél blij mee!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal af deze swap super leuk gemaakt allemaal.ik ben gelijk volger van je geworden leuk he?
    kijk je ook even bij mij?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Esther, bedankt voor het compliment en leuk dat je volger bent geworden :-) Ik ben bij jou ook even gaan piepen! Jij bent ook een creatieve, bezige bij! Knap hoor :-)
      Ik ga je ook volgen.

      Liefs Ann

      Verwijderen