vrijdag 6 december 2013

Handverwarmende hartjes

Je bent pas rijk wanneer je iets bezit dat niet te koop is.  Ed Chap.


Het is bijna 12 jaar geleden dat wij veel te vroeg afscheid moesten nemen van Jo, de broer van mijn man, schoonbroer maar ook peter van onze zoon, oom, vriend, .... Hij heeft nog steeds een speciaal plekje in ons hart en onze herinneringen.

Ondertussen zijn er veel mensen in onze omgeving die spijtig genoeg ook op de één of andere manier met die vreselijke ziekte kennis moesten maken.
Omdat het me steeds zo diep raakt heb ik besloten om op 'hele kleine schaal' mijn steentje bij te dragen aan 'Kom op tegen kanker'.

Ik heb allemaal kleine hartjes genaaid die je kan opwarmen in de microgolfoven en kan gebruiken als 'handenwarmertjes'. Ze zijn getest en goedgekeurd door het thuisfront dus vanaf nu zijn de setjes te koop of te bestellen tegen €5.

Ik hoop dat ik nog vééééééééééél hartjes mag naaien!




2 opmerkingen:

  1. Mooie hartjes en ook zeker een heel mooi doel. Succes! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartjes ontvangen en getest ! dik in orde ;-)
    een fijn initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen