vrijdag 18 oktober 2013

Vaatdoeken

Enkele weken geleden heb ik bij Dille en Kamille nieuwe 'schotelvodden' of vaatdoeken gekocht.

Een mens kan soms gelukkig zijn met kleine alledaagse dingen en dit is er zo ééntje van mij: SUPER gelukkig ben ik met die nieuwe doeken.

Nu wil ik mijn geluk delen en er een paar cadeau doen maar wie wil er nu zo een geschenk!!
Ik denk dat met deze aanpassingen het wel een geslaagd cadeautje is geworden.



De kaarsen zijn ingepakt in oude partituren samengebonden met een touwtje en een kantje.


Een parelspeld en een bedeltje met muzieknoten om het af te werken.

En een zelfgemaakt papieren geurzakje naar een idee van http://bizzyathome.blogspot.be/




2 opmerkingen:

  1. Ik wil wel zo´n cadeautje waar zoveel aandacht aan besteed is!
    Ziet er erg leuk uit!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik die reactie morgen ook krijg als ik het overhandig :-)

      Voor jou ook een fijn weekend!
      Liefs Ann

      Verwijderen